مغرورم...
 
چه دوس دارین
معماري روانشناسی طنز تجارت آینده زندگی
 
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : aghil
 

دختری پشت شیشه 

من آن خاکم به زير پا
ولي مغرور، مغرورم...
به تاريک منم تاريک
ولي پرنور، پرنورم....
اگه گلبرگه بي آبم
به شبنم رو نمي آرم...
اگه تشنه تو خورشيدم
به سايه تن نمي کارم...
من آن دردم که هر جايي
پي مرهم نمي گردم...
چه غم دارم اگر دنيا
به کام من نمي چرخه...
من آن عشقم که با هرکس
سر سفره نمي شينه...
من آن شوقم که اشکامو
به جز محرم نمي بينه...
اگه من ساقه ي خشکم
به دريا دل نمي بندم...
اگه بارون پرپر بارم
به دريا دل نمي بندم...چه مغرورم، چه مغرورم ، چه مغرور....



درباره وبلاگ

به وبلاگه خودتون خوش آمدین
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چه دوس دارین و آدرس amrican.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 171
بازدید هفته : 790
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 51714
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 2



>