حراج
 
چه دوس دارین
معماري روانشناسی طنز تجارت آینده زندگی
 
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : aghil

حراج  

به گوشه ای مینشینم جلوی آب ...

زلالی آب منو یاده چشمات میندازه ...

بغض وجود مد پر میکنه !آه ...

سرمو روی پاهام میذارم دستامو زنجیر پاهام میکنم ...

و به دور ترین نقطه ی آب خیره میشم !

نسیم سوزناکی به گونه هام میخوره .

اسمشو حس لطیف نمیذارم نه ...

حس لطیف حس دستات روی گونه های خسته ام بود !!!

دسته بادو پس میزنم شاید مثله هم باشید ولی من وفاداری بلدم ...

میدونی ...

ازم رو برمیگردونی و بی اعتنا از حسم رد میشی ...

از من.از عشقم.

دستای گرم و مهربونت دیگه وجوده سردمو گرم نمیکنه عزیزم !

دارم ازت میپرسم : سر عشقم چی آوردی که باورت نداره ؟ ؟ ؟

منو به کی فروختی عشقه من ؟ کی رو دلت زدی حراج ؟

دیگه باورت ندارم گل من ...

ولی بازم نمینویسم روی قلبم " حراج "

آخه من ... مثله تو نیستم ...

هنوزم دوست دارم مثله همیشه !

 



درباره وبلاگ

به وبلاگه خودتون خوش آمدین
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چه دوس دارین و آدرس amrican.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1711
بازدید کل : 50927
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 2



>